Tvillingmamma till Ebba & Linnea

Alla inlägg den 27 september 2009

Av Katarina - 27 september 2009 21:34

Usch! I morgon ska jag väga mig igen. Ser inte fram emot det direkt. Förväntar mig ingen nedgång denna veckan. Har ätit pizza och en del godis, samt druckit läsk. Men där emot så har jag cyklat mycket innan frukost denna veckan. Får nog ta och mäta lite mått i morgon också. Svårt att veta varför det inte händer något på vågen. 

Målen nästa vecka är:

  • Träna 5 av 7 dagar (helst innan frukost då)
  • Äta godis endast fredag och/eller lördag
  • INTE dricka läsk

Det vore nog inte så svårt att klara dom är tre punkterna. Vilja VS Hjärna

Av Katarina - 27 september 2009 20:34

Sent om sider kom sambon hem igår. Han var ju och hjälpte lite släktingar några mil här ifrån. Det var riktigt roligt med allt folk här hemma. Man hann inte riktigt prata så mycket med alla som man skulle vilja ha gjort. Men dom flesta hamnade inne på golvet i tjejernas rum. Vilket kändes både kul och lite trångt. Ebba fann en ny kompis. Mitt kusinbarn på 11år. Dom lekte hela tiden gästerna var här. Riktigt roligt att se. Så ansvarsfull kusinbarnet var med dom små.

Vi fikade när alla hade kommit. Sen blev det ännu mer prat och mössprovning. Min faster stickar riktigt fina mössor. Tjejerna ska få nya större i vår. Dom har nästan vuxit ur dom gamla.

Pappa och U samt Carro med familj stannade kvar och åt tacos med oss. När pappa och U hade åkt hem, togs sällskapsspelet rita och gissa fram. Tror det var Carro som vann.

En riktigt lyckad kväll på många plan.


Idag har vi tagit det mest lugnt. Svärfar med sambo var här och fikade en sväng. Sen åkte vi och hämtade sambons bandare. Sen blev det kvällsmat och nu lite farmville och läsa lite bloggar.


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards