Tvillingmamma till Ebba & Linnea

Alla inlägg den 15 september 2009

Av Katarina - 15 september 2009 23:28

Trots att jag suttit en hel del framför datorn idag. Har mest pysslat med min farm på farmville (facebook). Har ni testat det spelet? Är f.ö ett ganska beroende framkallande spel. Det märker man när man har koll på klockan, för att veta när grödorna är färdiga.


Den övriga tiden har spenderats bl.a i tjejernas rum på golvet bland leksakerna. Har dammsugat och torkat golven. Det var riktigt välbehövligt. Tagit hand om disken, tvättat en maskin tvätt. Som nu ligger i torktumlaren. Har även klippt lite gräs.

Känner mig riktigt nöjd med dagen. Känns bra att ha varit rätt duktig, trots att jag suttit ganska mycket vid farmville.


Ska även tala om att jag inte ätit en enda godisbit på två dagar. Har hittat något som jag tycker är ganska gott. Torkade aprikoser. Nackdelen är väl att man inte kan äta så många om dagen. Då säger magen upp sig.

Efter lunchen idag, gjorde jag fruktsallad till mig och tjejerna. Den uppskattades nog av oss alla.

Känns som att jag är inne på rätt spår nu. Hoppas bara man kan se något resultat på måndag när det är vägning igen.


Av Katarina - 15 september 2009 13:41

   

En sån här vill jag ha. Den finns här. Den skulle vara ett bra komplement till motionscykeln nu i vinter.

Av Katarina - 15 september 2009 09:16

Äntligen har jag fått sova en hel natt utan att behöva gå upp till Linnea. Dom två tidigare nätterna har jag varit uppe flera gånger och antingen suttit hos henne en stund eller legat hos henne. Det är inte lätt att samsas på en 80 cm bred madrass. Man sover inte skönt.

Så det var riktigt skönt att få sova en hel natt utan avbrott.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards