Tvillingmamma till Ebba & Linnea

Alla inlägg den 3 september 2009

Av Katarina - 3 september 2009 21:37

I morgon blir det många resor fram och tillbaka mellan Fredriksdal och Nässjö.

Kl. 8 lämnas barnen på dagis. Kl. 10 ska jag vara hos min arbetscoach på Af. Shit kom på att jag inte ringt Granngården om praktik. Känns inte alls bra. Sånt kan jag få lite ångest av.

Kl. 14 ska tjejerna hämtas från dagis. 

Funderade ett tag på att vara kvar i Nässjö mellan 8-10. Men det är ju bara mataffärerna som har öppet då. Hur kul är det att strosa runt i sånna affärer.

Men i morgon får det bli en extra resa helt enkelt. Är för seg på morgonen. Går upp lagom så att jag hinner klä på mig och tjejerna och dra iväg till dagis. 


Tog även en tur på motionscykeln ikväll. 1 mil på 24 min. Tror det blev 170 kcal brända. Jag har inte gett upp hoppet om min viktnedgång än. 

Funderar även på att alternera min cykling med work out framför tvn med Jane Fonda som sällskap. Har tränat till hennes video förr. Nackdelen är att vi inte har någon vhs nere. Har inte hittat hennes träningsvideos på dvd.

Av Katarina - 3 september 2009 20:18

När vi kom hem från dagis idag bakade vi lite, tjejerna och jag.

Linnea och Ebba var jätteduktiga på att hjälpa till. Hälla i dom olika ingredienserna i skålen. Nyfiket titta på medan mamman vispade med elvispen.

Vi bakade negerbollar och kokoskakor. Försökte mig även på att baka petit chouer. Tyvärr sjönk dom ihop när dom kommit ut från ugnen. Ska prova att göra nya i morgon. Tror jag vet vad som gick fel.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards