Tvillingmamma till Ebba & Linnea

Alla inlägg den 13 september 2009

Av Katarina - 13 september 2009 21:11

Har äntligen fått till en header på min blogg. Det var en av anledningarna till att jag bytte till en annan bloggsida. Men när jag väl bytt, upptäckte jag att det var svårare än jag trott att få till en. En massa htlm koder.

Men nu tack vare att jag har photo elements på datorn och bloggplatsens enkla inställningar, har jag nu kunnat förverkliga min bloggsida. Kanske finjusterar den framöver. Men annars är jag mycket nöjd.

Vad tycker ni?

Av Katarina - 13 september 2009 21:00

Så var denna söndagen på väg mot sitt slut. Den kan väl sammanfattas så här.

För lite sömn (Linnea var orolig i natt). Morgon framför tvn m pyjamasklädda barn. Lunch bestående av stuvade makaroner och stekt falukorv. Promenad bort till Ola och Carro med sovande barn i vagnen. Fika där bestående av våfflor.

Åkte in och handlade lite medan T var hemma med kidzen.

Sen var det dags för att lägga om ny vadd runt Linneas ben. Vi var tvungna att plocka bort det förra pga att det kasat ner. Så under eftermiddagen har hon varit ganska gnällig och orolig.

Omläggningen gick väldigt bra och hon sammarbetar väldigt duktigt. *stolt mamma*

Nu sover tjejerna i sitt rum. Lite gnälligt verkar det vara hos Linnea ikväll med. Tror det är mest för att hon inte kan ligga som hon vill.

Ska nog ta och hoppa upp på motionscykeln en stund sen. Blir nog ett lugnt pass ikväll, med tanke på att jag precis varit förkyld.

Ted har sysselsatt sig med att bygga vidare på vårt vedförråd. Så nu har vi tak på det. Nu är det bara väggarna kvar.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards