Tvillingmamma till Ebba & Linnea

Alla inlägg den 18 september 2009

Av Katarina - 18 september 2009 23:15

Efter läskdrickande och godisätande kände jag att det var dags att röra lite på sig. Det var ju träningsdag enligt almanackan. Så det var bara att dra fram cyklen framför tvn och cykla på.

Så 1 mil blev det och 174 kcal brändes. Cyklingen har verkligen blivit en rutin nu och det känns kanon. Innan cyklade jag max 1-2 ggr i veckan. Nu blir det iaf 3-4 ggr.

Av Katarina - 18 september 2009 10:09

Egentligen har jag vägningsdag på måndagar. Kanske inte så bra med tanke på att det precis varit helg dagarna innan. Men i morse när jag precis gått upp, passade jag på att ställa mig på vågen. Vet inte om det är något fel på vågen eller om det är jag som har gjort något fel i veckan. Men det hade verkligen inte hänt någonting. Jag stod kvar på mina 92,7 kg. Men en tröst är i alla fall, är att jag inte har gått upp i vikt. Då hade jag blivit deprimerad. Anledningen till att jag vägde mig idag, var för att kolla av läget inför helgen. Men nu har jag beslutat mig för att hålla ner syndandet ganska mycket. Vill inte riskera att gå upp i vikt till på måndag. För då blir nog nästa vecka väldigt kämpig.

På måndag har jag även tänkt att mäta överarmarna, magen (2 cm nedanför sista revbenet), låren. Dom måtten kommer jag att lägga ut här på bloggen med. Samt vikten förstås.


Ikväll blir det cykling på schemat. Trots viktnederlaget, tänker jag inte ge upp. Vill kämpa på ännu mer nu. Jag ska lyckas. Jag kan, jag vill, jag ska!! 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards