Tvillingmamma till Ebba & Linnea

Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Katarina - 9 oktober 2009 11:08

Eftersom jag har påpekat för BVC och även dagis att Linnea är väldigt mammig och har ett trots av dess like. BVC sa att hon kommit in i 3-års trotsen. Grattis till oss!

Så igår när Ted påtalade att han skulle bort till sin pappa och greja med en plattklipp. Ett verktyg man kapar betongplattor med. Så krävde jag att Linnea skulle få följa med. Vilket hon sen fick göra trots protester från Teds sida. Under tiden dom var iväg fick jag möjlighet att umgås bara med Ebba. Vilket var mycket uppskattat från både min och Ebbas sida.

Vi läste böcker, övade på färger och byggde lego. Hade potträning och blandade välling.

Jag vill verkligen umgås med bara Ebba flera gånger. Linnea tar så stor plats att Ebba hamnar i skymundan.

Ska fortsätta att jaga på Ted att vi ska dela på tjejena och göra olika saker med dom. Tror det gynnar pappa barn relationen och mamma Ebba relationen. Samt får Ebba att växa och vilja ta plats här hemma.


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards