Tvillingmamma till Ebba & Linnea

Alla inlägg den 12 november 2008

Av Katarina - 12 november 2008 09:20

Igår när jag kom hem från jobbet, bytte jag om och satte mig på motionscykeln. Kände för en gång skull att jag ville träna. Kom hem relativt tidigt från jobbet. Så orken fanns fortfarande kvar.

Ställde cykeln på 30 min. Valde programmet rolling. Det var rätt jobbigt. Motståndet börjar på 3, sen 4 och går upp till 5. Går ner till 4 och sen tre och upp igen och ner och avslutar på 3:an. Lyckades i alla fall cykla ca 1,2 mil. 

Nästa gång jag ska cykla blir antingen ikväll eller i morgon. Då blir det nog fat burn programmet.

Av Katarina - 12 november 2008 09:09

Idag har vi en lugn dag. Lediga från dagis. Pga att fröken L skulle på möten och att fröken A fortfarande har semester. Så tjejernas ansvariga fröknar är båda borta idag. Känns lite annorlunda att ha en ledig dag mitt i inskolningen. Men men dom vet väl vad dom gör.

Egenligen ska vi på bassängträning idag med. Men jag orkar inte flänga in till stan varje dag. Dessutom har vi möjlighet att bada själva på måndagar. Så Vi åker in på måndag istället.

Så kort och gott har vi inga tider att passa idag. Det känns skönt.

Men har en del samtal jag måste ringa istället idag. Det känns lagom kul. Men ett måste.

Av Katarina - 12 november 2008 08:53

Här kommer min önskelista för årets jul och hela nästa år som kommer

Jag önskar...

1. att mina barn får klara sig utan benbrott eller att benbrotten är få.

2. att familjen är lyckliga och friska

3. att vår ekonomi blir bättre

4. att det löser sig med dagis och jobb

5. att jag får mitt efterlängtade Nintendo Wii m fit plattan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards