Tvillingmamma till Ebba & Linnea

Alla inlägg den 10 november 2008

Av Katarina - 10 november 2008 22:46

Har även tänkt att ändra utseende på min bloggsida. Färgerna känns lite dystra. Men det ska jag ta tag i tomorrow.

God natt och sov så gott alla bloggare och bloggläsare.

Av Katarina - 10 november 2008 22:38

Har inte vägt mig på ett par dagar nu. Vet med mig att jag ändå inte har gått ner något i vikt eftersom jag har både syndat godis och onyttig mat. Men i morgon är det nya tag igen. Hade tänkt att träna ikväll när jag kommit hem från jobbet. Men halsen kändes inte riktigt frisk. Lite ont och slemmig. Så jag avvaktar tills i morgon. Är ju inte så svårt att få in tre pass cykling på 7 dagar. Har kommit på att det är rätt skönt att cykla. Då tar man sig tid att rensa hjärnan och hinna fundera på sånt som man annars kanske inte tar sig tid till att tänka på annars. Har fått en helt annan inställning till cyklingen nu. Gött!!

Så istället för att cykla, städade jag toaletten och handfatet i badrummet. Fick sambon att vika lite tvätt och även slänga i en ny maskin smutstvätt. Medan jag vet tvätt med. Samt fläckade av några av tjejerna kläder som hade matfläckar. Det blir så dyrt att köpa nya kläder hela tiden, för att inte fläckarna går bort av bara tvättmedel.


Nu är det sova som gäller. Återkommer i morgon med mer info om dagisinskolning och vad som händer i marsvinsrummet...



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards