Tvillingmamma till Ebba & Linnea

Alla inlägg den 5 november 2009

Av Katarina - 5 november 2009 11:48

Igår var vi och vaccinerades. Var måttligt nervös innan vi skulle åka iväg. Varför vet jag inte egentligen. Kanske var det biverkningarna. Men är nu så här efteråt är jag väldigt glad över att familjen har tagit sprutan. När vi kom till VC fick vi fylla i lappar med våra uppgifter på samt några andra uppgifter. Det var tjejernas BVC sköterska samt en till som gav sprutan. Först tog jag och Ted den och sen var det tjejernas tur. Givetvis började båda tjejerna gråta. Men det gick snabbt över, så fort dom fick välja ett klistermärke.


På kvällen kändes det lite i armen. Hade bara lite känningar. I morse så spände det i överarmen och ömmade lite. Det var lätt att köra bil och bära på tjejerna. Hade förväntat mig värre biverkningar än så här. Det var väl väldigt positivt.

Ted har inte haft några biverkningar alls. Inte som han har sagt iaf. Ingen feber hos tjejerna. Linnea påpekade att hon hade ont i armen när jag lyfte ut henne ur bilen när vi kom till dagis.





Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards