Tvillingmamma till Ebba & Linnea

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Katarina - 2 november 2009 12:56

 

Baka negerbollar kan vara väldigt kladdigt.


  

Linslusen Ebba.


  

Syskonen bus.  

                                  

Av Katarina - 2 november 2009 07:16

Denna veckan har det ju varit lov. Så tjejerna har varit lediga torsdag och fredag. I stort sett har vi bara tagit det lugnt i helgen. På gott och ont. Kan vara kul att hitta på saker, samtidigt som det är ganska skönt att bara vara hemma och softa runt i mysbyxor.

I lördags åkte vi till Jönköping för att ta kort på barnen. Så det blir nog bra julklappar till far- och morföräldrar. Tjejerna tog ju inga enskilda kort på dagis. Kul när man får mail om när stjärn studion är i närheten. Gick in på media markt och köpte mig en laminator. Har länge funderat på att köpa en, så nu när jag fått lön gjorde jag slag i saken.


På lördags eftermiddagen åkte jag och hämtade Neo. Hans päron skulle på halloweenfest hos en kompis. Så lille Neo fick sova hos oss för första gången. Allt gick jättebra. Han var glad och pigg hela kvällen. Fick möjligtvis inte riktigt ro att sova så mycket som han kanske borde. Men han var inte grinig pga det iaf.

Sista målet sov han sig igenom. Sen fick han sova i spjälsäng hos tjejerna. Men vaknade efter några timmar. Med risk för att väcka tjejerna, fick han sova mellan mig och Ted, resten av natten.

Vid lunchtid på söndagen kom Carro och hämtade honom.


Så kort och gott har dessa fyra lediga dagar med barnen varit ganska lugna men fartfyllda hemma. Man märker att det är höst och att man inte "kan" vara ute på samma sätt. Det blir roligare sen när snön kommer.


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards