Tvillingmamma till Ebba & Linnea

Alla inlägg den 3 november 2009

Av Katarina - 3 november 2009 12:09

Har beställt hem provbågar här ifrån. Det är andra omgången jag får hem. Dom förra var alldeles för smala i bågen. Så nu behöver jag ha hjälp med att välja den bågen som är snyggast på mig.

Det enda trista är, att ögonen inte hamnar i mitten på själva glasögat. Men det kanske inte gör något.


Bilderna går att klicka på för att få dom större.


Nr 1

  


Nr 2

  


Nr 3

  

Av Katarina - 3 november 2009 10:59

I morgon ska vi gå och vaccinera oss. Egentligen har vi tid på torsdag. Men eftersom vi inte kan då, hoppas vi på att kunna göra det i morgon. Ställer inte mig på det näst värsta. Att ligga till sängs och ha influensa symptom i några dagar. Vissa blir väldigt dåliga av vaccinet och andra märks det knappt inget på. Så vi får väl se hur familjen mår dom närmsta dagarna efter onsdagen. Tänker i alla fall bunkra upp med alvedon. Hoppas att tjejerna blir skonade från biverkningarna. Fast det är ju bättre att vi är pigga och kan ta hand om tjejerna om dom är dåliga. Givetvis hoppas jag att ingen av oss blir dåliga.

Tror jag kommer vara nervös dagarna efter också. Tillfälliga förlamningar och dyl.


Finns det någon är i bloggvärlden som redan har vaccinerat sig? Vad fick ni för biverkningar?

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards