Tvillingmamma till Ebba & Linnea

Direktlänk till inlägg 16 december 2008

Frieri

Av Katarina - 16 december 2008 22:24

I mars i år friade jag till min sambo via mix megapol. Vi var på väg upp till Stockholm med tjejerna på kontroll hos OI-teamet på A. Lindgrens Barnsjukhus. Det var i början på veckan tror jag (rätta mig gärna om jag har fel om ni vet vilken veckodag kärlekshälsningarna sänds på) och mix megapol hade ett program där man fick skicka in kärlekshälsningar. Hade tänkt fria den 29:e februari. Men det känns så förutsägbart.

Jag skickade iväg mitt sms och blev sen uppringd av en på mix. Hade svårt för att prata med tanke på att sambon satt bredvid och körde. Så jag fick nästan tala i gåtor och lät nog väldigt knäpp i telefon. Men det bestämdes iaf att dom skulle läsa upp min kärlekshälsning i radion. Dom på mix ringde upp mig igen för att få reda på vad han hade svarat. Helst ville dom pratat med sambon. Men han vägrade. När dom ringde hade jag inte fått varken ja eller nej. Fick inte heller det när jag hade han från mix i luren. Men lovade honom att jag skulle skicka ett sms om vad han hade svarat.

I lugn och ro på en parkering utan för Mc Donalds i Skärblacka svarade min älskling JA. Eftersom vi var inne på Mc D och matade tjejerna när jag skickade smset om vad han hade svarat, fick vi aldrig höra deras reaktion när dom läste mitt sms. Om dom nu gjorde det vill säga.

Sjukhusbesöket blev roligare än man hoppats på och det var inte alls lika jobbigt med alla undersökningar som skulle göras.

Tack för att du finns älskling. Trots att det är lite berg- och dalbana ibland. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katarina - 23 augusti 2020 23:18

Första veckan i nya skolan startade hur bra som helst. Bra magkänsla med lärare och assistenter. Bra kommunikation rakt igenom. Nu känns det som att vi arbetar mot samma mål. Men iom att det varit lite si och så förut har man taggarna utåt så fort ...

Av Katarina - 22 augusti 2020 23:25


Lite nervöst men spännande var det för tjejerna att få börja skolan igen i tisdags. Särskilt med tanke på att Linnea och Ebba har pluggat hemifrån sedan början på mars pga covid -19. Vi har följt utvecklingen av pandemin under sommarlovet och fatta...

Av Katarina - 4 augusti 2012 11:27

Tog mig äran att göra syrrans yngste grabbs doptårtor. Tårtorna skulle gå i blått och vitt. En med bebis på och en med skor på. Eftersom jag precis fått hem en ny utstickare till en barnsko, ville jag testa den. Så denna gången blev det inga conver...

Av Katarina - 1 augusti 2012 13:00

           

Av Katarina - 18 juli 2012 12:32

Rensar bland barnens tuschpennor. Så tråkigt. Men det måste göras....

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards