Tvillingmamma till Ebba & Linnea

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Katarina - 8 november 2010 12:58

Via en annan blogg fick jag nys om att bli testpilot för arlas nya smaksatta grädde. Bakar ju en del. Bland annat cupe cakes och tårtor. Så det skulle vara roligt att testa dessa två nya produkter. Ser verkligen fram emot att de här två produkterna kommer ut i butik. Ska även bli intressant att testa jordgubbsgrädden på pannkakor och våfflor. Undra vad barnen säger om det.

I chokladgrädden ingår det 70% choklad och i jordgubbsgrädden är en av ingredienserna jordgubbssylt. Och det jag tycker är bäst med det hela är att grädden har 27% fetthalt.


   

Du kanske också vill bli testpilot precis som jag? Anmälan gör du HÄR.


 




Av Katarina - 8 november 2010 12:25

Idag blev det ändrade planer. Meningen var att vi skulle åka till Jönköping för medicinering. Men så blev inte fallet. T var tvungen att åka och jobba idag. Nytt jobb och ny "arbetsgivare". Så det får bli på torsdag istället. Så idag har vi en mysdag här hemma. Varit ute och gått med hundarna och ungarna. Men puh vad kämpigt det var att få på alla kläderna på ungarna. Men sen väl ute var det lugnt. Hundarna spralliga och dragiga som vanligt i början av promenaden. Men sen fick vi ordning på torpet. Hundarna förstod tillslut att det var snällt bredvid vagnen man skulle gå. Inte alldeles enkelt att få till det med en tvillingvagn och två hundar. Men det gick bra och hundarna fick mycket beröm.


Ny vecka med nya möjligheter. Målet är än en gång att röra på mig mer. Och så klart givetvis försöka minska ner på det söta. Tänker unna mig godis eller vad det nu kan må vara. Men vid väl utvalda tillfällen. Det är pissjobbigt. Men jag ska klara det. På fredag är det en sån dag. Men har några dagar framför mig, där godis inte ska förtäras. Får ta en dag i taget.

 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards