Tvillingmamma till Ebba & Linnea

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Katarina - 6 augusti 2010 16:28

Håller på att packa för fullt. I mitten av juli köpte vi en husvagn. Absolut inte världens nyaste. Men den räcker än så länge till vår familj. Som ibland består av 4 pers och ibland 6 pers. Från början var det tänkt att vi skulle åka till Karlskrona. Min mormor bor strax utanför. Men hon var uppbokad då vi hade tänkt hälsa på. Så nu åker vi till Hjo istället. Bara tar det lugnt och umgås. Åka till bisonox farmen och sen hälsa på i mitten Christinas torp. Helt lagom m andra ord. Nu ska jag fixa i ordning till katterna. Sen drar vi!

 
Av Katarina - 6 augusti 2010 09:14

... när jag ska gå och köpa något till mig själv blir det alltid kläder till tjejerna istället. Det dumma var ju att dom hade hängt fram en massa nya "höst"kläder. Till mig blev det en bh och till tjejerna blev det några nya velourbyxor i storleken större. Hör och häpna verkar det som att tjejerna växer lite dom med. Linnea fick även ett par jeansleggings. Hennes har också blivit för små. Så dom fick Ebba.


     


Köpte även tunikor till tjejerna. Storprickit till Ebba och randig till Linnea. Hittade dom inte på nätet. Så får väl ta kort på tjejerna när dom har kläderna på sig istället. Riktigt snygga tröjor. Antingen ska man ha jeansleggings eller taits till dom.


Slängde även in löshåret och en herrans massa hårnålar till frissan. Det som jag hade på bröllopet. Sen tog vi en sväng till Thimons för lite fika. Vid ett bord snett bakom oss satt Ken i triple and touch. Lite kul att se kändisar ibland.

Vi hade lovat barnen att gå till stadsparken en sväng med. Det uppskattades. Men det blev ett herrans liv på Linnea när vi skulle gå där ifrån.

Bibblan ligger granne med stadsparken, så då gick vi dit en sväng med. Barnen var rätt uppe i varv. Så det var svårt att få dom att hålla låg ljudvolym. Vi lånade 3 emmaböcker i alla fall.


På vägen hem från stan skulle vi åka förbi granngården och cheapy med. Granngården hann stänga en kvart innan vi kom dit. Typiskt! Men hittade min cellplast jag behövde. Får bli ett helgprojekt att fixa i ordning cellplasten till tjejernas rum. Avslöjar inte nu vad det ska bli. Busenkelt är det i alla fall.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards