Tvillingmamma till Ebba & Linnea

Direktlänk till inlägg 2 april 2009

Gårdagens och dagens göromål

Av Katarina - 2 april 2009 08:46

Av dom fem sakerna jag skrev igår att jag skulle göra tog jag tag i två i alla fall. Disken och tvätten. Men istället hjälpte jag sambon med att vårstäda altanen. Jag åkte på att putsa fönstren. Det blev visserligen bara insidan. Men tänkte ta utsidan med hjälp av stege el dyl. Dom var riktigt skitiga. Ska även ta en tur till Jysk för att kolla om dom har några dynor till stolarna. Dom andra vi hade såg så solkiga och lite smått äckliga ut. Vi var inte så duktiga med att ta in dom för natten. Så det har blivit en hel del katthår och smuts på dom. Katterna älskar att ligga där och sova middag el som oftast på natten när dom är ute. Undra vad man ska välja för färger till dessa dynor.

Funderar på om jag ska strunta i att göra någon ny lista för idag. Vem vet man kanska presterar mer om man inte känner något krav el tvång.

Vet i alla fall att jag ska sätta mig och ringa runt till olika företag här i nässjö och fråga om dom har något behov av vikarier. Tänkte börja med matvarubutiker. Sen leta mig vidare till dom lite mindre butikerna. Men nackdelen där är att dom oftast har så dom klarar sig. Butiksägaren och en vikarie. Men det är i alla fall värt ett försök.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katarina - 23 augusti 2020 23:18

Första veckan i nya skolan startade hur bra som helst. Bra magkänsla med lärare och assistenter. Bra kommunikation rakt igenom. Nu känns det som att vi arbetar mot samma mål. Men iom att det varit lite si och så förut har man taggarna utåt så fort ...

Av Katarina - 22 augusti 2020 23:25


Lite nervöst men spännande var det för tjejerna att få börja skolan igen i tisdags. Särskilt med tanke på att Linnea och Ebba har pluggat hemifrån sedan början på mars pga covid -19. Vi har följt utvecklingen av pandemin under sommarlovet och fatta...

Av Katarina - 4 augusti 2012 11:27

Tog mig äran att göra syrrans yngste grabbs doptårtor. Tårtorna skulle gå i blått och vitt. En med bebis på och en med skor på. Eftersom jag precis fått hem en ny utstickare till en barnsko, ville jag testa den. Så denna gången blev det inga conver...

Av Katarina - 1 augusti 2012 13:00

           

Av Katarina - 18 juli 2012 12:32

Rensar bland barnens tuschpennor. Så tråkigt. Men det måste göras....

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards