Tvillingmamma till Ebba & Linnea

Alla inlägg den 15 december 2009

Av Katarina - 15 december 2009 09:12

  • Dammsuga
  • Baka saffransskorpor
  • Göra julgodis
  • Vika tvätt (ev. ikväll)
  • Antingen städa tjejernas rum eller bära upp saker till kontoret
  • Göra julpyssel

Av Katarina - 15 december 2009 00:29

I morgon är det tänkt att tjejerna och jag ska julpyssla lite här hemma. Fick ett paket förra månaden från Skaparklubben med olika julpyssel i. Först och främst har jag tänkt att vi ska måla fanérhjärtan som ska hänga i julgranen. Sen har jag tänkt att tjejerna ska få hjälpa mig att göra Leila´s saffransskorpor. Storasyrran bjöd på sånna förra julen. Och jag tyckte dom var såååå goda. Dessutom har jag tänkt göra lite risbräck. Både i knäckformar till barnen och i muffinsformar till oss vuxna. Blir väl dajm också om jag hinner med. Knäck och annat lite mer avancerat godis får bli på kvällen när tjejerna sover.

 

Nu när den stationära datorn bor på övervåningen. Kanske man kan få lite mer gjort här hemma. Blir så lätt att man sätter sig där och blir sittande. Visserligen har jag min minidator kvar här nere än så länge. Men ska försöka hålla mig ifrån datorn så mycket det går.

Just nu väljer jag sysslor här hemma som jag tycker är roliga. Mest för att det ska bli lite gjort här hemma.

 

Idag har jag tvättat, bytt sängkläder i sängarna och hjälpt till att flytta upp diverse (dator, hylla och prylar) till sambons kontor på övervåningen.

I morgon tar jag nya tag och gör roliga nyttosaker här hemma. Blir nog en sväng med snabeldraken också.

 

God natt alla bloggare och läsare!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards